Cum sa desfaci capac ventil blocat - desfacere capac ventil intepenit - capacele din aluminiu sau antimoniu raman blocate
Stiu ca este ca un roman de mare, dar te scapa de o cheltuiala in plus!
Te intrebi ce este de facut daca capacele de ventil sunt intepenite si nu le poti scoate nici cu 2 patente, sau cu un spit si nu mox sau cleste etc...?
Iti voi spune cum le poti scoate, si iti voi arata cum. (vezi aici video pe youtube)
Deci acum iti explic cum se face in acel video ca sa nu gresesti ceva!!
La care am pus optional in fata, inseamna ca nu este numaidecat nevoie sa urmezi acel pas.
Dar este FOARTE RECOMANDAT
Nota! 1. Am incercat cu WD-40 si cu liqui moly antirost, si nu merge
Nota 2! 2. Am incercat cu caldura (bricheta, si nu merge)
Poti incerca cu bricheta sa incalzesti, poate tu esti mai norocos, ale mele erau extrem de intepenite dupa o vara in beci!!!
Metoda cea mai ieftina de a scoate capacul de ventil intepenit
La care am pus optional in fata, inseamna ca nu este numaidecat nevoie sa urmezi acel pas.
Dar este FOARTE RECOMANDAT
Nota! 1. Am incercat cu WD-40 si cu liqui moly antirost, si nu merge
Nota 2! 2. Am incercat cu caldura (bricheta, si nu merge)
Poti incerca cu bricheta sa incalzesti, poate tu esti mai norocos, ale mele erau extrem de intepenite dupa o vara in beci!!!
Metoda cea mai ieftina de a scoate capacul de ventil intepenit
- Optional. Ridica masina cu cricul la roata cu care ai probleme pentru a evita fortarea cauciucului
- Daca ai un bomfaier mic, ar fi ideal, daca nu ai, atunci foloseste o panza de bomfaier normala
- Tine bine cu un spit sau patent sau nu trepideze ventilul, Eu ma sprijin cu pumnul de janta foarte bine
- Taie pe diagonala capacului de ventil pana ce simti materialul mai tare din ventil sau uitate cu mare atentie sa nu strici tot filetul
- Cu mana stanga prinde din nou varful la capacelul de ventil si cu mana dreapta, cu o surubelnita dreapa care intra in taietura facuta de panza bomfaierului, departeaza margina din dreapta cat sa o poti prinde cu alt spit sau patent mai fin, si dupa ce l-ai prins bine, invarte usor mana in loc dar tine bine cu stanga ventilul.
- Invarte in loc NU TRAGE spre dreapta!!!
- Il invarti usor si o sa se duca in jos, si in acest fel poti desface capacelul
Este foarte important sa vezi si videoul de mai sus!!
Daca ai cumparat si ai pus capacele ventil din aluminiu sau antimoniu, sau cine stie ce metal in afara de plastic, atunci sigur ai probleme daca nu prea verifici presiunea la roti.
Adica ?
Adica, este foarte posibil ca, capacele din aluminiu care sunt frumoase si ieftine (de exemplu 6 lei 5 buc in dedeman) sa fie blocate, si atunci cand mergi la vulcanizare sa verifici presiunea, nenea ala sa spuna ca trebuie scoasa roata, cauciucul si inlocuit ventilul.
Dar se poate preveni aceasta problema si totusi sa folosesc acele capace de ventil frumoase ?
Se poate!
Ai nevoie de orice vaselina pe baza de silicon , sau spray vaselina cu care sa faci ungerea pe filetul capacelelor.
In acest fel, ele nu se vor bloca.
Si totusi, se pot bloca / intepeni daca vaselina nu este de calitate si daca le tii la umiditate pe timpul iernii sau pe timpul verii.
Te sfatuiesc ca odata la luna sa le desfaci si faca simti ca opune rezistenta, lubrifiaza-le din nou.
Asta este tot!!
Stii alta metoda? Sau aceasta nu ti-a reusit ? Spune-ne si noua te rog!
Asta este tot!!
Stii alta metoda? Sau aceasta nu ti-a reusit ? Spune-ne si noua te rog!
Comentarii
Trimiteți un comentariu